Sunday, January 8, 2012

Pergi celebrate besday party chot kat Sri Intan Club, Melaka

Kelmarin chot invite aku gi besday party dia kat Intan Club. So aku setuju la untuk pergi. Semalam, 7/1/2012 seharian aku ada replacement class dari kul 8 pagi sampai kul 5 petang. Penat sebabnya aku tak cukup tidur. Yelah tidur kul 5 pagi, kul 7 pagi dah bangun untuk gi ke kelas. Pas abis kelas gi Jusco jap nak beli A4 paper. Sesak plak kat sana. Adeh.. Penat cari parking. After dah beli terus balik umah. Balik umah tido jap. Itupun tido-tido ayam je sebab tak biasa tido petang. Dalam kul 8.30 malam aku bangun tido dan siap-siap. Pas mandi makan dulu. Si Mas masak ayam kicap. Sedap! Aku makan banyak. hehe... Pas makan terus gerak gi Intan Club.. Sampai kul 2 pagi ar aku kat club..

Happy birthday chot yg ke 24..

During the celebration..

After the party is finished..

No comments:

Post a Comment